انجمن برندهای پوشاک ایران با همکاری گروه مشاوره مُدا برندینگ با دعوت از آقای دکتر مرتضی ایمانی راد از کانادا جهت تغییر نگرشهای مدیران صنعت پوشاک وبیناری با عنوان «تحلیل محیطهای اقتصادی و تصمیم گیری در شرایط حاکم بر کشور با نگاه پدیدار شناسانه » برگزار می کند .
پارادایم عدم قطعیت در کسب و کارها باعث شده است که نوع تصمیم گیری در شرایط پر ابهام بسیار سخت تر از گذشته باشد به همین دلیل نگاه پدیدار شناسانه می تواند کمک کند که با بررسی پدیده ها اطراف (خرد و کلان ) آنها را بدون پیش فرضهای ذهنی خود، آن طور که آنها هستند ببینیم.
پدیدارشناسی یک روش کیفی است که از مصاحبه، مشاهده و تحلیل برای جمعآوری و تفسیر دادهها استفاده میکند. در این روش، می توانیم تلاش کنیم تا با قرار گرفتن در جایگاه پدیده ها و مطالعه، تجربیات آنها را درک کنیم و به توصیف عمیقی از پدیده مورد نظر برسیم.
با تشکر از جناب آقای دکتر ایمانی راد که بعد از سالها مشاوره و تدریس در حوزه اقتصاد در مباحث توسعه فردی و سپس تحول نقش کلیدی در آموزش و آگاهی رسانی در آموزش تحول در کشورمان ایران داشته اند.
انجمن برندها(ویژندها)ی پوشاک کشور
گروه مشاوره و برندسازی مُدا برند
✅ توجه : این وبینار رایگان مختص اعضای انجمن برندهای پوشاک می باشد.
با تشکر
احسان خاصه تراش
دبیر انجمن