اخبار

تیپ ست،خدمتی متفاوت و جذاب برای فعالان عرصه پوشاک

تیپ ست،خدمتی متفاوت و جذاب برای فعالان عرصه پوشاک

راه اندازی و توسعه تارنمای TeepSet.ir خدمت ارزشمندی است که “انجمن ویژندهای پوشاک کشور” به منظور رونق دهی هرچه بیشتر و موثرتر به کسب و کار تولیدکنندگان و صاحبان برند پوشاک کشور ارائه نموده است.
یکی از امکانات جذاب تارنمای تیپ ست، در ماژول B2B(ارتباط مستقیم تامین و تولید) آن تعبیه شده است که ارتباط بی واسطه و هدفمند جهت اعلام نیازهای تولیدکنندگان و صاحبان برند(مانند پارچه و انواع ملزومات و…) به تامین کنندگان را میسر می سازد. به این ترتیب، تولیدکنندگان گرامی
می توانند در هر زمان و به صورت کاملا رایگان، پیشنهادهای بسیاری از سوی تامین کنندگان اقلام مورد نظر در پاسخ به اعلام نیاز خود دریافت نموده و بهترین آنها را از میان طیف کامل “مواد اولیه، تجهیزات و خدمات” مورد عرضه در این بخش برگزینند.
B2B در واقع بخش تعاملی فعالان صنعت پوشاک میباشد،به طوری که تولیدکنندگان پوشاک به راحتی با تامین کنندگان و فروشگاه داران ارتباط گرفته و با دریافت پیشنهاد های مختلف و مقایسه آن، محصول یا خدمت مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و به راحتی تهیه می نمایند.نکته مهم این است که این ارتباط در همه بخش ها دوطرفه بوده و هرکدام از تولید کنندگان و تامین کنندگان میتوانند درخواست کننده و یا پیشنهاد دهنده باشند.
به طور مثال یک تولید کننده کاپشن درخواست خرید 1000 عدد زیپ دارد.این درخواست پس از ثبت در سیستم برای تمامی تامین کنندگان زیپ کشور ارسال شده و ارتباط از طریق یک صفحه چت بین درخواست دهنده و تامین کننده شکل میگیرد و پس از توافق قیمت،درخواست به سادگی و در کمترین زمان ممکن به دست درخواست دهنده میرسد.
در حال حاضر بیش از 5000 تامین کننده مواد اولیه و خدمات مرتبط با پوشاک در این تارنما حضور داشته و پس از ثبت درخواست بلافاصله پیشنهادات مختلف برای درخواست دهنده ارسال میگردد.
لازم به ذکر است که این خدمت برای فعالان عرصه پوشاک کشور رایگان بوده و پس از ثبت نام در قسمت B2B امکان استفاده از آن فراهم میباشد.
جهت ثبت نام میتوانید به آدرس www.teepset.ir بخش B2B مراجعه نمایید.همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای ثبت نام با شماره تلفن های 09378659658 و 09331445966 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *