فراخوان مشارکت در کمپین

“زیباترین ویترین پاییزی” ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع که وﯾﺘﺮﯾﻦﻫﺎ ﻣﺤﻞ اﺗﺼﺎل دﯾﺪ ﻣﺸﺘﺮى و اراﺋﻪ ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎت ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﻣﺎﺣﺼﻞ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت یک ﺷﺮکت در وﯾﺘﺮﯾﻦﻫﺎى آن ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اراﺋﻪ ﻣﻰﺷﻮد، ﻃﺮاﺣﻰ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﺧﻼﻗﺎﻧﻪ وﯾﺘﺮﯾﻦ ﺑﺮاى ﻓﺮوشگاه ﻫﺎ از اﻫﻤﯿﺖ ﺑﺎﻻﯾﻰ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ و در ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮى ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻰﺗﻮاﻧﺪ […]

Read More
 اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند

اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند

رونمایی از پروژه تحقیقات بازار در اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند(برند) و توسعه کسب و کار به گزارش روابط عمومی دبیرخانه انجمن ویژندهای پوشاک کشور،اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند(برند) و توسعه کسب و کار مورخ نهم مرداد ماه سال جاری به میزبانی دفتر خدمات کسب و کار […]

Read More
 تقدیر از انجمن ویژندهای پوشاک کشور بابت پژوهش “تحقیقات بازار”

تقدیر از انجمن ویژندهای پوشاک کشور بابت پژوهش “تحقیقات بازار”

تقدیر از انجمن ویژندهای پوشاک کشور بابت پژوهش “تحقیقات بازار” توسط وزارت صمت در جلسه ی مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ مابین جناب آقای دکتر اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت و جناب آقای اصفهانیان مشاور عالی انجمن ویژندهای پوشاک کشور،برخی از فعالیت های انجام شده در انجمن شرح داده شد.یکی از این فعالیت […]

Read More
 تیپ ست،خدمتی متفاوت و جذاب برای فعالان عرصه پوشاک

تیپ ست،خدمتی متفاوت و جذاب برای فعالان عرصه پوشاک

راه اندازی و توسعه تارنمای TeepSet.ir خدمت ارزشمندی است که “انجمن ویژندهای پوشاک کشور” به منظور رونق دهی هرچه بیشتر و موثرتر به کسب و کار تولیدکنندگان و صاحبان برند پوشاک کشور ارائه نموده است. یکی از امکانات جذاب تارنمای تیپ ست، در ماژول B2B(ارتباط مستقیم تامین و تولید) آن تعبیه شده است که ارتباط […]

Read More