اطلاع رسانی

جلسه کمسیون ملی برند

عرض ادب و احترام خدمت همه اعضا محترم

پیرو عضویت انجمن ویژندهای پوشاک در کمیسیون ملی ویژندهای تجاری با موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور، سومین جلسه کمیسون مورخ ۰۳/۰۴/۰۳ راس ساعت ۱۰ با حضور اعضا محترم هیات مدیره انجمن ویژند های پوشاک جناب آقای اصفهانیان و جناب آقای صالحی نوع پرور و سایر اعضا کمیسیون تشکیل شد.

دستورات جلسه:

۱)گزارش دبیرخانه کمیسیون و مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص برگزاری نشست تخصصی مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ ((برند و توسعه کسب و کارها در هزاره سوم))

۲)ارائه گزارش جهاد کشاورزی در رابطه با انجام بند ۱ مصوبات جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ کمیسیون ملی ساماندهی تبلیغات کالا و خدمات

۳)ارائه گزارش سازمان توسعه تجارت در رابطه با انجام موضوع نامه ارسالی به شماره ۲۸۵۲۷۴۸ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲

۴)ارائه گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با وضعیت تبلیغات در فضای مجازی (چالش ها و راهبردها)

۵)ارائه گزارش سازمان مدیریت صنعتی در رابطه با انجام بند ۴ مصوبات جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ کمیسیون ملی نشان (برند) تجاری

شرح جلسه:

اگر ارزش تناژ صادراتی در مقایسه با ارزش تناژ وارداتی مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم که داریم خام فروشی میکنیم و ما داریم کالا میخریم یعنی داریم برند میخریم و لطمه بزرگی به برندسازی ایران میزنیم

یکی از مسائل اینکه باید به فکر راه حل باشیم که چطور تاثیرگذاری کنیم روی مخاطبین خارجی و با چه روش هایی؟؟ (یعنی برندهای ایرانی در کشور های خارجی باید به فکر تاثیرگذاری روی مخاطبین خارجی باشند)

تفکر ما ایرانی ها تولیدی هست و باید تفکر بازارگرا داشته باشیم و نگاه ویژه ای به برندسازی کنیم

سه تا پرسش جناب دکتر اسدی مطرح کردند.
۱.مدیران ما زیر بار برند سازی و طبعات آن نمی روند و چطور می شود آن ها را به پای کار کشید؟
۲.چطور صدا و سیما ، راهداری و شهرداری ها همسو شوند ؟ (که متاسفانه برخی نماینده آن سازمان ها در جلسه حضور نداشتند)
۳.و چه کاری انجام شود که صنعت ما به سمت برندسازی رود ؟
صحبت های ارزشمندی مطرح شد به نقل از جناب صالحی نوع پرور برندها سرمایه های ارزشمند کشور هستند پس باید حمایت و پشتبانه ویژه ای شوند و دولت همراه و همسو شود نه اینکه مقابل برندها گارد بگیرند
نظام ارزش یابی برند توسط دکتر اسدی به نتیجه رسیده و هفته آینده به اولین مرکز ارزشگذاری برند شکل میگیرد و جناب دکتر شهریار شفیعی هم در این حوزه دارند کمک میکنند
یکی از موضوعات حائز اهمیت ساخت تیزر های آموزشی کوتاه (حداکثر ۳ دقیقه) توسط انجمن ویژندهای پوشاک با همکاری انجمن فرانچایز با موضوع برند، نقش برند در توسعه کسب و کار و روش های نوین بازاریابی جهت نشر در رسانه ها به تصویب رسید.

و همچنین برگزاری رویداد و رتبه بندی برندها پس از انجام تحقیقات بازار توسط انجمن ویژندهای پوشاک کشور با سازمان مدیریت صنعتی انجام شود

و سایر مصوبات جلسه به پیوست تقدیم حضورتان می شود

سپاس از توجه شما اعضا محترم انجمن ویژندهای پوشاک کشور

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *