اطلاع رسانی

اطلاعیه انجمن ویژندهای پوشاک ایران

اطلاعیه انجمن ویژندهای پوشاک ایران

به نام خدا​

اطلاعیه انجمن ویژندهای پوشاک ایران​

اعضای محترم انجمن، فعالان و تولیدکنندگان صنعت پوشاک، صاحبان برندهای پوشاک ایرانی​

با نهایت احترام و ضمن آرزوی صحت،سلامت و توفیق روز افزون برای تمام عزیزان همانطور که مستحضرید انجمن ویژندهای پوشاک کشور (ویژند معادل فارسی برند است) ماه گذشته پس از سه سال فعالیت موثر، دومین مجمع‌عمومی خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار و هیات مدیره خود را انتخاب کرد.

مفتخر است که به اطلاع برساند انجمن ویژندهای پوشاک ایران پیش از این اعلام کرده و از صاحبان برند پوشاک ایرانی دعوت کرده و می‌کند در صورت تمایل به ایفای مسوولیت تشکیلاتی در چهارچوب اساسنامه‌ی انجمن، در این روند مشارکت کنند.

در همین حال، شوربختانه باید به اطلاع برساند اخیرا عده‌ای اصرار به تاسیس نهادی موازی با انجمن ویژندهای پوشاک کشور با نام انجمن «نام‌ها و نشان‌های تجاری پوشاک» دارند. این اقدام از نظر تخصصی و حرفه‌ای مضاف بر اینکه موازی‌کاری و چندپارگی در صنعت پوشاک را نشانه گرفته، زحمات چند دهه‌ی برندهای پوشاک ایرانی را ضایع کرده و با پذیرش موجودیت آن، برند پوشاک را تا حد «نام و نشان تجاری» تنزل خواهد داد. اقدامی که بی‌شک متضرر اصلی آن صنعت پوشاک کشور خواهد بود و برند که در تمام کشورها بخشی از سرمایه‌ی ملی و ثروت‌آفرین است را، به “نام و نشان تجاری” تقلیل جایگاه می‌دهد.  به همین دلیل انجمن ویژندهای پوشاک کشور مخالفت صریح خود را با تشکیل این نهاد موازی اعلام می‌دارد و مفتخر است در این مسیر هم‌نظری برندهای مطرح پوشاک کشور را با خود همراه دارد.

در پایان از شما عزیزان به دلیل اختصاص وقت برای رفع مشکلات صنعت پوشاک قدردانی می‌کنیم ..

با سپاس و تجدید احترام

هیات مدیره انجمن ویژندهای پوشاک کشور

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *