شرح جلسات

اولین جلسه هیئت مدیره دوره دوم انجمن برندهای پوشاک کشور برگزار شد

اولین جلسه هیئت مدیره دوره دوم انجمن برندهای پوشاک کشور برگزار شد

به نام خدا

 

پس از دومین مجمع عمومی انجمن برندهای پوشاک کشور که با حضور نمایندگان بیش از یکصد برند فعال در صنعت پوشاک  در سالن همایش های هتل اسپیناس پالاس تهران جهت رای گیری تغییرات اساسنامه، انتخاب اعضای هیئت مدیره دوره دوم و ارائه گزارشات فعالیت های دوره اول برکزار شد، اولین جلسه سیاست گذاری انجمن با حضور بازرس و کلیه اعضای هیئت مدیره در تاریخ 2/8/1401 تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور افتخاری اعضای محترم انجمن صنایع پوشاک کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از هیئت مدیره دوره اول و انتخاب هیئت مدیره دوره دوم، بر عملکرد گذشته انجمن و اهداف محقق شده و برنامه های در حال انجام مروری شده و  با بررسی و به اشتراک گذاری مسائل و مشکلات موجود در صنعت، اهداف آتی را تبیین شد.

اقدامات صورت گرفته در اولین جلسه انجمن برندهای پوشاک کشور به شرح زیر می باشد:

  • هیئت مدیره دوره دوم به اتفاق آراء انتخاب شد. خانم حمیده  سادات زعیم زاده “برند گراد” به عنوان رئیس هیئت مدیره، آقای شهرام صالحی نوع پرور”برند تولیکا” به عنوان نائب رئیس، آقای سید جلال حسینی خواه “برند مارال چرم”  به عنوان خزانه دار، آقای مهدی باغبان  “برندALWAYS VIGOR ”  به عنوان بازرس  و جناب آقای محسن اصفهانیان “برند گراد”  به عنوان مشاور عالی  انتخاب شدند.
  • دستور العمل ساماندهی واردات و عرضه پوشاک بررسی و پیشنهاداتی در راستای حفظ منافع تولید کنندگان و برندهای پوشاک کشور با در نظر گرفتن رشد و ارتقاء صنعت در صورت واردات ضابطه مند و رقابت سالم، طی 11 بند جهت اعلام به دبیرخانه وزارت صمت و مدیر کل دفتر صنایع  پوشاک  و منسوجات وزارت صمت جناب آقای دکتر محسن گرجی، تدوین شد.

روابط عمومی انجمن برندهای پوشاک کشور

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *