شرح جلسات

تشکیل کمیسیون های تخصصی در دومین جلسه انجمن برندهای پوشاک کشور

تشکیل کمیسیون های تخصصی در دومین جلسه انجمن برندهای پوشاک کشور

به نام خدا

 

دومین جلسه  انجمن برندهای پوشاک کشور در راستای اهداف عالی آن، در تاریخ 9/8/1401 با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار گردید. در این جلسه اهداف تدوین شده انجمن قرائت و راهکارهای عملیاتی جهت تحقق آن بررسی و تصویب شد.

با توجه به مسائل و دغدغه های گوناگون برندها، ابتدا لزوم تفکیک مسائل قانونی و دولتی از اقدامات درون صنفی بررسی و در همین راستا تشکیل کمیسیون های تخصصی جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات اعضای انجمن تصویب شد.

مطابق با مصوبات این جلسه، پیگیری امور مربوط به قیمت گذاری از سازمان های تعزیرات حکومتی و حمایت از مصرف کننده، واردات، صادرات و قاچاق کالا از وزارت صمت و سازمان گمرک، تسهیلات حمایتی از بانک ها، از یک سو و اقدامات مربوط به ارتقاء سطح کیفی برندها از طریق تعامل با رسانه های گروهی و اجتماعی، مراکز تجاری، برگزارکنندگان نمایشگاه های تخصصی داخلی و بین المللی و … از سوی دیگر به کمیسیون های تخصصی انجمن واگذار شد.

در انتها با بررسی سایت تیپ ست  به عنوان مرجع معرفی برندهای پوشاک کشور اقدامات موثر، تکاملی و اصلاحی لازم بررسی و تدوین شد.

 

روابط عمومی انجمن برندهای پوشاک کشور

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *