
همکاران گرامی !
باید با خرسندی به آگاهی شما برسانیم که یکی از زیربنائی ترین برنامه های در دست اقدام “انجمن ویژندهای پوشاک کشور” به سرانجام رسید : پروژه ملی تحقیقاتی ” بررسی عادات خرید، مصرف و نگرش مصرف کنندگان”. یک پژوهش استراتژیک بیسابقه در صنعت پوشاک کشور که به درک و شناسایی عوامل موثر بر خرید محصولات و نیز نگرش مشتریان نسبت به آنها می پردازد.
این پروژه عظیم که توسط یکی از دیرپاترین و قدرتمندترین شرکتهای تحقیقات بازار ایران اجرا شده، در دو فاز “کمی” و کیفی” به بررسی محصولات “کلاسیک”، “کژوال”، “چرمی” و “ورزشی” موجود در بازار کشور پرداخته که برای ۵ گروه مصرفکننده زن، مرد، دختر، پسر و بچه تولید شده اند.
گزارش کامل نتایج این تحقیق (که هر دو فاز کیفی و کمی آن تکمیل و دریافت شده است) ضمن ارائه تصویری شفاف و جامع از دورنمای نگرش مصرفکنندگان، به مثابه قطبنمایی برای تمامی ارکان تصمیمگیری سازمان های ما می باشد تا بتوانند با شناخت مسیر درست، ضمن صرفهجویی در هزینهها، به کسب سود بیشینه نیز بپردازند.
چنانچه هنوز و همگام با شرکتهای هاکوپیان، درسا، بادیاسپینر، سالیان، گراد، ناریان، ال سی من و … به مشارکتکنندگان این برنامه جامع نپیوستهاید اما مایل به مشارکت یا دریافت اطلاعات بیشتر هستید، لطفا در اولین فرصت با همکاران ما از راه شماره ۰۹۳۳۱۴۴۵۹۶۶ تماس حاصل فرمائید.
با احترام
هیئت مدیره انجمن ویژند(برند) های پوشاک ایران
1 Comment
سلام ما تولید کننده و وارد کننده خرج کار لباس هستیم