اخبار

اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند

اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند

رونمایی از پروژه تحقیقات بازار در اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند(برند) و توسعه کسب و کار

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه انجمن ویژندهای پوشاک کشور،اولین همایش تخصصی مبانی ثبت و ارزش گذاری ویژند(برند) و توسعه کسب و کار مورخ نهم مرداد ماه سال جاری به میزبانی دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت ضمن خوشامدگویی به حضار به تشریح ماهیت و اهداف برگزاری سمینار و میزگردهای تخصصی آن پرداخت.سپس جناب آقای دکتر چاغروند دبیر کل اتاق بازرگانی ایران و پس از آن جناب آقای دکتر شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت به ایراد سخنرانی و فعالیت های صورت گرفته در حوزه برندیگ و ارزش گذاری ویژند در بخش های متبوع خود پرداختند.پس از آن میز گرد تخصصی اول با عنوان “ویژند و نقش آن در توسعه کسب و کار” متشکل از آقای دکتر اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار،آقای دکتر محمدیان مدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد،آقای دکتر کریم زاده رئیس اداره ثبت علائم تجاری مرکز مالکیت معنوی و آقای اصفهانیان مشاور عالی انجمن ویژندهای پوشاک کشور برگزار شد.

در این میزگرد در نوبت سخنرانی جناب آقای اصفهانیان،ایشان به تشریح فعالیت های صورت گرفته در حوزه ارزش گذاری برند در انجمن تخصصی ویژندهای پوشاک کشور پرداخته و با رونمایی از پروژه “مطالعات بازار و بررسی عادات مصرف” که توسط انجمن ویژندهای پوشاک کشور تهیه شده است،توضیحاتی در این خصوص برای حضار ارائه کردند.ایشان با اشاره به اهمیت بالای تحقیقات بازار برای تمامی صاحبان کسب و کار،به تمامی انجمن ها و تشکل های کشور پیشنهاد دادند به صورت هرساله تحت نظارت وزارت صمت این تحقیقات را انجام داده و در اختیار اعضای خود قرار دهند.ایشان با اشاره به شاخص های استفاده شده در این مطالعه،به وزارت صمت پیشنهاد دادند که این مطالعه و شاخص های علمی بکار رفته در آن،میتواند به عنوان ابزاری برای مقایسه و رتبه بندی برندها و کسب و کارهای کشور استفاده شود.در پایان سخنرانی جناب آقای اصفهانیان،آقای دکتر اسدی ضمن تشکر از انجمن ویژندهای پوشاک کشور به جهت خلق یک نقشه راهبردی برای صاحبان برند پوشاک،مطالعات انجام شده را بسیار باارزش و کاربردی خوانده و مقرر کردند سری جدید این پروژه تحت نظارت و همکاری وزارت صمت برای صاحبان برند کشور به نگارش درآید.
پس از این میز گرد،میزگرد دوم با عنوان “ثبت ویژند،ارزش گذاری و توسعه کسب وکار” با حضور آقایان دکتر سلطانعلی زاده،رئیس مرکز توسعه فناوری های بخشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،دکتر آزمندیان مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت دادگستری،مهندس آتش هوش رئیس کمیسیون حقوقی اتاق ایران در دوره نهم و سرکارخانم میرزایی معاون اداره ثبت علائم تجاری مرکز مالکیت معنوی برگزار شد و افراد حاضر در میزگرد به ایراد سخرانی پرداختند.

پس از آن،بخش پرسش و پاسخ حضار از افراد حاضر در میزگرد انجام شده و در پایان عکس یادگاری با حضور افراد حاضر در سمینار گرفته شد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *