معرفی کمپین :
رقابت در طراحی و اجرای ویترین فروشگاه ویژندهای پوشاک کشور در نوروز 1403 vitrino
هدف از اجرای کمپین :
انجمن ویژندهای پوشاک کشور با توجه به رسالت خود تصمیم بر اجرای کمپین ویترین های نورورز 1403 با اهداف تغییر در نگرش جامعه و اصالح و الگو سازی فرهنگ مصرف کننده و ارتباط موثر با ویژندهای
پوشاک کشور (با استفاده از تکنیک “پا لای در” یا “موافقت بدونِ فشار” و تکنیک مقایسه) و بستر سازی تبلیغات گروهی جهت کاهش هزینه های تبلیغات و بازخورد مطلوب با استفاده از تکنیک های بروز
تبلیغات اعم از بازاریابی همهمهای Marketing Buzz، بازاریابی رویدادی Marketing Event، بازاریابی رابطه ای Marketing Relationship و بازاریابی بحث برانگیز Controversial
Marketing به صورت گروهی همه ویژندها بهرمند شوند و همچنین می توان از طریق بهره گیری از بازاریابی کالا Marketing Product(معرفی محصول جدید و متمایز) با توجه به سلیقه ویژندها در
ویترین خود استفاده نمایند.
نحوه رأی گیری :
مخاطبین این طرح کل افراد جامعه می باشند و نحوه رای گیری در سه حوزه نوآوری ویترین، خالقیت در ویترین و کپشن اختصاصی (انشاء نوشته شده توسط هر ویژند) می باشد.
تبلیغات کمپین :
به اشتراک گذاشتن کمپین ویترین نوروز 1403 در فضای مجازی و تبلیغات با استفاده از اینفلوئنسرها
اسکن QR Code نصب شده روی ویترین ویژندها
مخاطبین سایت تیپ ست
زمانبندی کمپین:
– پذیرش ویژندهای مشارکت کننده تا تاریخ 1402/12/01
– آماده سازی ویترین ها و ارسال تصاویر ، فیلم و کپشن ویترین ها جهت بارگزاری تا تاریخ 1402/12/14
– بارگزاری تصاویر و تیزرهای ویژندها در وبسایت تیپ ست تا تاریخ 1402/12/17
– آغاز رای گیری مردمی 1402/12/18
– اتمام رای گیری مردم 1403/01/18
– اهدا جوایز مورخ 1403/01/27
اعلام نتایج :
مشخص شدن ویژندهای برتر در سه حوزه توسط هیات داور در هر حوزه سه برند
توسط رای مردمی 5 ویژند برتر در سه حوزه مشخص و ارجاع به هیات داور می
شود، سپس هیات داور پس از بررسی های الزم 1 ویژند برتر در هر حوزه انتخاب
می نماید.
اهدا تندیس و جوایز:
اهدا تندیس به ویژندهای دارای رتبه برتر در کمپین ویترین های نورورز 1403
اهدای جوایز به نفرات رای دهنده (به وسیله قرعه کشی)
جهت مشارکت در طرح با انجمن تماس حاصل فرمایید : 09331445966