شرح جلسات

گزارش جلسه هیات مدیره انجمن ویژندهای پوشاک کشور با جناب آقای دکتر گرجی مدیر کل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت

گزارش جلسه هیات مدیره انجمن ویژندهای پوشاک کشور با جناب آقای دکتر گرجی مدیر کل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت

این جلسه در تاریخ 19/09/1401 به درخواست هیات مدیره جدید انجمن ویژندهای پوشاک کشور در دفتر مدیر کل صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت برگزار شد.

حاضران در جلسه:

1- جناب آقای دکتر گرجی مدیر کل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت

2-جناب آقای اصفهانیان مشاور عالی انجمن ویژندهای پوشاک کشور و بنیانگذار برند گراد

3-جناب آقای محمدی عضو هیات مدیره و مدیرعامل برند سالیان

4- جناب آقای رهبری عضو هیات مدیره و مدیرعامل برند آلماجین

5- جناب آقای دکتر عظیم دوست عضو هیات مدیره و مدیرعامل برند تولیکا

6- جناب آقای باغبان بازرس انجمن و مدیر عامل آلویز ویگر

در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط انجمن ویژندهای پوشاک کشور به سمع و نظر جناب آقای دکتر گرجی رسید که از مهم ترین آنها میتوان به معرفی تارمای تیپ ست و تارنمای انجمن ویژندهای پوشاک کشور اشاره کرد.

در ادامه موضوع قیمت گذاری دستوری پوشاک و مشکلات موجود در این مصوبه برای برندهای پوشاک کشور از جمله مسائل مربوط به اداره تعزیرات با جناب آقای دکتر گرجی مطرح گردید.سپس به بررسی دستورالعمل واردات پوشاک و ذیل آن ساماندهی کردن فعالیت برندهای خارجی پرداخته شد.

پس از بررسی مسائل فوق،آقای دکتر گرجی پیشنهاد دادند کارگروهی متشکل از نمایندگان اتحادیه پوشاک و انجمن های مرتبط و با حضور جناب آقای مجرد تشکیل گردد و نظر تمامی افراد فعال در این صنف در خصوص مسائل فوق دریافت و سپس اقدامات لازم اجرائی گردد.

در پایان تدوین قانون حمایت از ویژندهای ایرانی یکی دیگر از پیشنهادات مطرح شده توسط هیات مدیره انجمن ویژندهای پوشاک کشور بود که با آقای دکتر گرجی مطرح گردید و ایشان انجمن ویژندهای پوشاک کشور را مامور به تهیه یک پیشنویس مطلوب برای این قانون حمایتی قرار دادند که در جلسات بعد این متن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *